FAQ

Naar welke landen verzenden jullie?

 

Op dit moment leveren wij enkel in België en Nederland.

 

Hoeveel kost de levering?

 

Lees alle info hier.

 

Wat betekent de “aan huis levering” waar jullie het over hebben?

 

Indien je in een van de onderstaande gemeentes woont en op voorwaarde dat je een bestelling plaatst van minimaal €500 komt mijn partner of mezelf jouw bestelling aan huis leveren. Wij spreken samen een moment af waarop je thuis bent en komen bij jou aanbellen.

 

  • Dendermonde
  • Appels
  • Grembergen
  • Sint-Gillis-bij-Dendermonde
  • Oudegem
  • Lebbeke
  • Baasrode
  • Buggenhout
  • Opstal
  • Berlare
  • Zele
  • Hamme
  • Moerzeke
  • Waasmunster
  • De Ruiter
  • Rozen
  • Lokeren
  • Donk
  • Overmere
  • Kalken
  • Schoonaarde
  • Wichelen
  • Uitbergen
  • Serskamp
  • Lede
  • Hofstade
  • Gijzegem
  • Aalst
  • Moorsel
  • Baardegem

 

Kan ik mij bestelling annuleren?

 

Dat kan zeker! Om een bestelling te annuleren moet je ons via mail op de hoogte brengen van de annulatie. Als het product nog niet is verzonden moet jij zelf verder niets doen en zal je binnen een paar dagen een terugbetaling ontvangen. Als het product wel al is verzonden, dan zal je het moeten retourneren zoals het beschreven staat in de Algemene Voorwaarden.

 

Kan ik een Pre-Order plaatsen?

 

Dat kan zeker! Wanneer er een nieuw product wordt aangekondigd van Pokémon TCG plaatsen wij de artikels op de webshop. Je kan dan deze producten bestellen alsof het een normaal product is. Deze Pre-Orders worden dan net voor release verstuurd zodat je ze ontvangt op het moment van release. Het is natuurlijk mogelijk dat door omstandigheden jouw Pre-order een paar dagen vertraging oploopt, maar wij zullen er alles aan doen op deze op tijd bij jou te bezorgen. Het is natuurlijk ook mogelijk om jouw Pre-Order bij ons te komen ophalen. Dit kan wel enkel na afspraak, dus laat het ons zeker weten als dit iets is wat jij zou willen doen.

 

Hebben jullie een fysieke winkel?

 

Wij hebben geen fysieke winkel in de traditionele zin. Je kan altijd op afspraak bij ons langskomen om je bestelling op te halen, maar wij hebben geen winkel waar onze producten uitgestald staan en waar je vrij bent om rond te lopen. We zijn voorlopig puur een online winkel maar wie weet, misschien in de toekomst…

 

Wat zijn jullie openingsuren?

 

Zoals hierboven al gezegd werd, zijn wij geen traditionele winkel. Vandaar hebben wij ook geen traditionele openingsuren. Wij zijn altijd open op afspraak. Als je wenst langs te komen, kan je ons contacteren via het contactformulier om een afspraak te maken.

 

Hoe kan ik jullie bereiken?

 

Je kan ons altijd bereiken via het contactformulier. Wij proberen zo snel mogelijk te reageren op al jullie vragen. Meestal antwoorden wij via e-mail binnen de 48 uur. Verder kan je ons ook telefonisch bereiken op +32 496 30 37 48. Wij kunnen jammer genoeg niet de hele dag aan de telefoon zitten, dus als je ons telefonisch wilt bereiken, gelieve op weekdagen te bellen tussen 17:30 en 21:00. Zo heb je de meeste kans om ons aan de lijn te krijgen. Je kan ook altijd een berichtje met je gegevens achterlaten op de voicemail en dan bellen we je zo snel mogelijk terug.

 

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

 

Bij ons kan je altijd veilig betalen via Bancontact, IDeal of met Kredietkaart. Indien jouw gewenste betaalmethode er niet tussen staat, laat het ons dan zeker weten. Misschien kunnen we deze er in de toekomst wel aan toevoegen.

 

Zijn de Pokémon kaarten die jullie verkopen echt?

 

Wij verkopen enkel officiële Pokémon producten! Je mag er zeker van zijn dat als je bij ons koopt, je de echte Pokémon kaarten koopt. Maak je dus geen zorgen of ze echt zijn want dat zijn ze zeer zeker!

 

Het product dat ik wil staat niet op de website. Wat nu?

 

Staat er een product dat je wenst niet op de webshop, dan kan je ons altijd contacteren. Laat ons weten wat je zoekt en wij doen ons best om je toch het product te kunnen aanbieden. Wie weet komt het product wel permanent in onze webshop.